اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۱۴۸

اوج بی‌انصافی در حق منصوریان

اوج بی‌انصافی در حق منصوریان
الان همه دارند قربان صدقه وينفرد شفر مي‌روند و البته حق هم دارند. فوتبال مربي متخصص مي‌خواهد و شفر هم كاملا اين‌كاره است.
۱۱:۰۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

الان همه دارند قربان صدقه وينفرد شفر مي‌روند و البته حق هم دارند.

 

فوتبال مربي متخصص مي‌خواهد و شفر هم كاملا اين‌كاره است. با اين وجود گاهي به نظر مي‌رسد در حق عليرضا منصوريان هم كم‌‎لطفي مي‌شود و حداقل كارهاي مثبت و مهم او در استقلال ديده نمي‌شود.

 

سوال اينجاست كه كدام مربي به حسين حسيني اعتماد كرد تا امروز در آستانه شكستن ركورد كلين‌شيت در تاريخ ليگ برتر باشد؟ كدام مربي اولين بار مجيد حسيني را در مسابقه‌اي به عظمت داربي تهران به ميدان فرستاد و نترسيد؟

 

كدام مربي نورافكن را به بازي گرفت و براي استقلال به يادگار گذاشت؟

 

چه كسي مصرانه پيگير حضور سرور جباروف در استقلال شد و ميلاد زكي‌پور گمنام را گرفت كه حالا سابقه دعوت به اردوي تيم ملي را هم دارد؟ بياييد گاهي اينها را هم ببينيم رفقا.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال منصوریان
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
خدا رو شکر، یکی منصف بود نسبت به کادر سابق. متاسفانه ما از این کم لطفیا زیاد داشتیم و داریم. علیمنصور صادقانه و جانانه برای بستن این تیم و حفظش تلاش کرد. برای موفقیت هم این تیم رو بست. اما بخش کوچکیش از خودش و بخش بزرگترش از اطراف نذاشتند موفقیت این فصلش روئیت بشه. علیمنصور کنار مربی گری کار مدیریت رو هم داشت. هیات مدیره ای که الان با مصاحبه ها پشت نتایج مخفی هستند و هر جا کم میارن از کادر سابق مایه میذارند و موفقیتها رو به نام خودشون مصادره میکنند. امیدوارم این اقایون مجلسی و عشق مصاحبه از باشگاه های ما بیرون برن و جا برای کاربلدها و اعتماد به جوانها یا مربیهای وطنی محیا و بستر رو براشون فراهم کنند. کارهای مثبت و آینده نگرانه کادر سابق در آینده مشخص میشه.
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین